Zespół Szkół Ogólnokształcących

KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ ::1.Szczególnie dbamy o bezpieczeństwo uczniów. 2. Naszą dumą jest nowoczesne wyposażenie klasopracowni, sali gimnastycznej oraz biblioteki. 3.Pomagamy naszym uczniom odnosić sukcesy edukacyjne. 4.Dbamy o lokalny patriotyzm. 5. Wspieramy rozwój ucznia. 6. Współpracujemy z rodzicami. 7. Kształtujemy postawy prospołeczne. 8. Propagujemy zdrowy styl życia. 9. Mamy bardzo dobrze wykształconą kadrę pedagogiczną. 10. Pozyskujemy dodatkowe środki na funkcjonowanie szkoły. 11. Hasło „SPORT” jest u nas zapisane wielkimi literami. 12. Współpracujemy z samorządem lokalnym, instytucjami działającymi w środowisku.

16 czerwca 2017 22:37 | Aktualności

Wyniki konkursu na Najładniejszą Palmę Wielkanocną

Kategoria klas I-III Miejsce: Gabriela Helicka, Ksawery Wolski Julia Płatek, Paweł Pieczaba Maciej Sobczyński, Filip Resiak Kategoria klas IV-VI Miejsce: Hanna Skrobot Oliwia Stańczyk, Mateusz Dąbek Anna Chyży, Dagmara Haręziak

16 czerwca 2017 22:35 | Aktualności

Wyniki konkursu na Kartkę Wielkanocną

Kategoria klas I-III Miejsce: Dominika Robak, Julia Ziencikiewicz Gabriela Helicka, Zuzanna Gnysińska Roksana Siwek Kategoria klas IV-VI Miejsce: Agata Winiarska Aleksandra Rachuba Julia Burkiewicz

14 czerwca 2017 13:00 | Aktualności

I akcji "Podziel włos na dwoje" ciąg dalszy...

Kolejne trzy dziewczynki postanowiły oddać włosy dla dzieci chorych i po chemioterapii. Bardzo dziękujemy za ten szlachetny gest, który uszczęśliwi niejedną dziecięcą buzię. A oto nasze bohaterki: Weronika Heromin z klasy VIb SP Małogoszcz Dominika Robak z klasy IIId SP Małogoszcz Justyna...

14 czerwca 2017 12:29 | Aktualności

Wyjście z klasą Va do miejscowej lodziarni

W dniu 13 czerwca uczniowie klasy Va wraz z wychowawcą p. I. Szyszkowską udali się do miejscowej lodziarni. W bardzo miłej atmosferze mogliśmy zasmakować przepysznych lodowych deserów. Razem spędzony czas upłynął nam bardzo przyjemnie. To było nasze ostatnie klasowe wyjście w tym roku...

14 czerwca 2017 12:26 | Aktualności

Konkurs z języka angielskiego dl klas III

Dnia 7 czerwca odbył się konkurs z języka angielskiego dla trzecioklasistów, w którym udział wzięli uczniowie ze Szkoły Podstawowej z Małogoszcza i jej filii w Leśnicy. Uczniowie przez godzinę rozwiązywali zadania przygotowane przez komisję konkursową w składzie: Marlena Biskupska,...

13 czerwca 2017 17:43 | Aktualności

Zamek Królewski w Chęcinach i Muzeum Wsi Kieleckiej w Tokarni- szkoła w Leśnicy.

13 czerwca uczniowie szkoły podstawowej w Leśnicy uczestniczyli w wycieczce, której celem było poznanie najbliższego regionu oraz dostrzeganie piękna przyrody świętokrzyskiej . Pierwszym punktem wycieczki było zwiedzanie zamku królewskiego w Chęcinach. Z wieży zamkowej podziwialiśmy...

13 czerwca 2017 17:34 | Aktualności

Warszawa- szkoła w Małogoszczu klasa IIIa i IIIc oraz I i II Szkoła w Leśnicy

Warszawa da się lubić .... 30 maja uczniowie szkoły w Małogoszczu klasa III a i III c oraz uczniowie szkoły w Leśnicy klasa I i II wybrali się na dwudniową wycieczkę do Warszawy. Po dotarciu do stolicy, spotkaliśmy się z przewodnikiem, który przedstawił nam program wycieczki. Zwiedzanie...

09 czerwca 2017 14:53 | Aktualności

Klasy II b i II d na wycieczce w Krakowie.

W dniu 7 czerwca uczniowie klas II b i II d wraz z opiekunami, wybrali się na wycieczkę do Krakowa. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Ogrodu Zoologicznego znajdującego się na wzgórzu Pustelnik, w którym oglądaliśmy wspaniałe egzotyczne zwierzęta. Następnie udaliśmy się na Wawel, gdzie...

08 czerwca 2017 23:09 | Aktualności

XXIX Przegląd Piosenki Dziecięcej "Przedszkolne Śpiewanie 2017"

6 czerwca przedszkolaki z Leśnicy brały udział w XXIX Przeglądzie Piosenki Dziecięcej "Przedszkolne Śpiewanie 2017" .Grupa zaprezentowała piosenkę Mały Pajacyk i Taniec hiszpański. Dzieci otrzymały pamiątkowy dyplom i kręgle oraz zostały nominowane do występu podczas Dni Małogoszcza 17...

08 czerwca 2017 21:30 | Aktualności

Obchody Dnia Dziecka w oddziale przedszkolnym w Leśnicy

2 czerwca przedszkolaki z Leśnicy autobusem szkolnym przyjechały do Szkoły Podstawowej w Małogoszczu. Tego dnia na sali gimnastycznej wyświetlany był film pt.:"„Sing". Po filmie dzieci : zwiedziły gabinet pielęgniarki szkolnej były u pani dyrektor Renaty Majchrowicz bawiły się...